Łączna liczba wyświetleń

sobota, 22 grudnia 2012

Niall +18

Niall +18


Niall-twój brat właśnie wpieprzał chrupki. On cię denerwuje,ostatnio powiedział ze go podniecasz. Wstałaś i poszłaś do swego pokoju.Gdy zasypiałaś ktoś,a właściwie Niall zamknął z hukiem twoje drzwi,po czym szybko zamknął je na klucz. Zanim coś powiedziałaś wpił się w twoje usta. Gdy się od ciebie oderwał dałaś mu z liście.
-Będzie kara.-powiedział i usiadł na tobie okrakiem. Protestowałaś,biłaś go. On trzymał ci ręce i całował.

Niall:
Trzymałem moją siostrę,która mnie cholernie podnieca za ręce. Z pocałunkami zszedłem niżej  Całowałem jej szyje i dekolt  Szybko ściągnąłem swoją i jej koszulkę. Całowałem jej dekolt i odpiąłem stanik. Zacząłem się bawić jej piersiami. Wiecie co?? T.I. jest dziewicą. Będzie jeszcze lepsza zabawa. Mam ochotę ją przelecieć. Zaczęła cicho jęczeć.
O taaaakkkk. Muzyka mych uszu. zacząłem Chwałkowo jej brzuch. Ściągnąłem szorty. I swoje rurki. Zacząłem całować ją przez materiał  majtek. Zaczęła robić eis wilgotna. Ściągnąłem ze mnie resztę ubrań.
-Zrób mi dobrze.
-Nie. nie powinniśmy.-powiedziała. Chwyciłem ją za włosy i zrobiłem tak ny klęczała przy moim Darze.
-Rób mi loda,Suko!-krzyknąłem. Wzięła go do buzi. Zacząłem jęczeć i dopychałem jej buźkę by wzięła go całego.
-10 na 10-powiedziałem i wpiłem się w jej usta.
Położyłem ją na łóżku i szybko wszedłem.Moje ruchy były wolne ale mocne.Ona tylko lekko płakała. Im robiłem to szybciej tym więcej łez . Wytrysnąłem w niej.
Nie wyszedłem.
Zaczęła mi znowu robić dobrze. Położyła się na łóżku.

Ty:
Twój  brat mnie przeleciał. Wszedł w ciebie jeszcze raz ale wolna. Zasnął w tobie ....

16 komentarzy:

  1. Gdzie tu talent?! :oooo
    Nigdy nie napisałabym czegoś tak złego (nie jestem fanką łan erekszyn) i tym bardziej nie pokazała tego światu! Masz wysokie mniemanie o sobie i swojej 'twórczości'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie lubisz ONE DIRECTION to po kij wchodzi na blog o nich?!

      Usuń
    2. Wiesz, wiele osób (jak ja) wchodzi tutaj na poprawę humoru, śmiejąc się z fantazji niektórych fanek One Direction. A koleżance powyżej nie chodziło o krytykowanie zespołu, lecz twojego talentu. Ja się z nią całkowicie zgadzam.

      Usuń
    3. Powiem wam tyle jak chcecie się pośmiać to popatrzce na swoje odbicie. Ona ma talent ale lepiej by to wszystko wychodziło gdyby było to dłuższe. 😉 A te co nie są fankami One Direction niech stąd wypieprzają. Papa miłego dnia.

      Usuń
  2. kurwa co za patologia O,o ale imagin fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG!!!! *_* więcej takich z horankiem już cie kocham ^^ ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam tylko napisać dwie rzeczy.

    1 Jeśli kręcą cię związki kazirodcze to proszę, ale nie upubliczniaj czegoś tak ohydnego. Fanki mogą poczuć się urażone czytając takie obrzydliwe rzeczy o Swoim idolu.
    No i BŁĘDY! AAAH

    OdpowiedzUsuń
  5. Przed chwilą przeczytałam imagin i w komentarzu napisałam, że to najgorszy jaki w życiu czytałam... Cofam to. Ten jest najgorszy. I nie chodzi o to, że opowiada o jakieś patologi. Wszystko jest beznadziejne. W opowiadaniach nie używa się takich zwrotów " wpieparzał" " zrób mi dobrze " W ogóle te błędy ortograficzne jak i stylistyczne .. boże aż żal czytać. Jeśli podniecają cie takie rzeczy to pisz sobie, ale nie publikuj tego + jako bohaterów nie obstawiaj akurat w tym przypadku Niall'a. Akurat moim ulubieńcem jest Niall, (ale pozostałych też kocham) Tylko obrzydzasz mi czytanie imaginów. Rzygać mi się chcę jak to czytam .. radze nie publikować takich rzeczy -,-'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak takie rzeczy cię wk****ją to po co wchodzisz na takiego bloga ?
      Inni lubią czytać takie rzeczy więc się nie wtrącaj i siedź cicho ona pisze to dla innych a nie dla ciebie !!
      PS: Fajne opowiadanie

      Usuń
    2. Serio? Wydaje mi się żeby nikt prócz kilku osób chciało to czytać.
      1. Jest obrzydliwe.
      2. Jak można w takim świetle przedstawić tego uroczego, słodkiego Horanka ? ok rozumiem to jest ff ale bez przesady.
      3. Serio? Zgwałcił swoją siostrę? To jest patologia.
      4. Nie będę już mówić jak błędy stylistyczne i ortograficzne rażą w oczy -,-

      Usuń
  6. Przykro mi, że to powiem, ale to nie twoje imaginy... czytałam to -i resztę- na innych blogach..

    OdpowiedzUsuń